Društveno odgovorno poslovanje

Zlatna kuna u kategoriji najuspješnijeg velikog trgovačkog društva

14. 10. 2021.

Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Split, dodijelila je tvrtki Tommy priznaje „Zlatna kuna“ u kategoriji najuspješnijeg velikog trgovačkog društva za poslovne rezultate ostvarene u 2020. godini.

Priznanje je dodijeljeno na svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća ŽK Split, a priznanje je u ime Tommy-ja primio g. Zoran Mamić, predsjednik Nadzornog odbora.

U protekloj godini Tommy je bio među 20 najvećih hrvatskih tvrtki po kriteriju ukupnog prihoda.

Ukupni prihod tvrtke u 2020. godini iznosio je 3.153.820.000,00 kn neto, što je povećanje u odnosu na prethodnu godinu, unatoč izazovima poslovanja prouzročenih pandemijom. Tijekom svih godina poslovanja kontinuirano povećavamo i profitabilnost i efikasnost poslovanja, na čemu se u velikoj mjeri temelji naš investicijski i razvojni potencijal.

Prodajna mreža Tommya obuhvaća 217 prodajnih mjesta, na području osam hrvatskih županija i grada Zagreba, koje dnevno posjeti više od 500.000 kupaca.

Posljednjih godina poslovanje je modernizirano uvođenjem novih prodajnih kanala kao što je online prodaja putem „web shopa“, te niza dodatnih usluga za kupce koji dodatno upotpunjuju Tommy-jevu ponudu.

Izvor: Božidar Vukičević/Cropix

Izvor fotografija: Božidar Vukičević/Cropix

Božidar Vukičević, Cropix

Poslovna filozofija Tommyja temelji se na potpunoj prilagodbi tržištu i potrošačima, njihovim potrebama, navikama i željama. Tvrtka zapošljava preko 4300 zaposlenika, s povezanim društvima oko 5000, što ih čini najvećim poslodavcem u ovom dijelu Hrvatske.

Velika snaga Tommy-ja su zaposlenici koji svojim odgovornim radom ključno pridonose razvoju tvrtke.

U protekloj godini uložena su značajna sredstva i u razvoj ljudskih potencijala kroz podizanje plaća i ostalih materijalnih uvjeta, što nas, uz ostale elemente ulaganja u ljudske resurse, dovodi u poziciju jednog od najpoželjnijih poslodavaca.

Značaj tvrtke u gospodarstvu, posebno na lokalnoj razini, iznimno je velik. Strateški smo orijentirani na suradnju s domaćim proizvođačima, posebno s malim i srednjim dobavljačima iz područja poljoprivredne i prehrambene proizvodnje, i na nacionalnoj ali posebno na lokalnoj razini, što rezultira udjelom hrvatskih proizvoda od preko 70 % u ukupnom asortimanu.

Tommy se orijentira i na integraciju s proizvodnim tvrtkama s kojima je strateški vezan, čime, s jedne strane, daje potporu daljnjem razvoju tih kompanija i osigurava stabilan plasman njihove proizvodnje, a s druge strane, sebi osigurava kontrolu nad nabavnim lancem, prvenstveno u pogledu kvalitete, te učinkovitije poslovanje. Na taj način, Tommy je strateški povezan s tvrtkama Petason i Bobis koje se također kontinuirano razvijaju unutar poslovnog sustava Tommy grupe.

Društveno odgovorno poslovanje jedna je od strateških odrednica našega poslovanja, pa je Tommy sponzor i donator brojnih sportskih klubova, kulturnih, društvenih i humanitarnih događanja, te institucija i pojedinaca.

Aktivnostima društveno odgovornog poslovanja, često u suradnji i s lokalnom zajednicom, potičemo razvoj društvene zajednice, te dio svoga poslovnog uspjeha prenosimo u širu zajednicu.

Nizom ulaganja u razvoj poslovanja Tommy primjenjuje tehnološka rješenja koja doprinose održivom razvoju i posebno očuvanju okoliša.

U narednom razdoblju usredotočeni smo na daljnja ulaganja u razvoj, s ciljem zadržavanja pozicije tržišnog lidera u dalmatinskoj maloprodaji, te daljnjeg povećanja tržišnog udjela u Republici Hrvatskoj.