Općenito

Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto…

28. 05. 2024.

Nastavljamo priču koju volite: emotivna poruka "Tommy zna što voliš" osvaja srca kupaca


Kao domaći maloprodajni lider u 100% hrvatskom vlasništvu, nedavno smo predstavili seriju reklamnih spotova pod sloganom ´Tommy zna što voliš´. Riječ je o nastavku priče započete 2022. godine velikom komunikacijskom platformom #TvojeMisto kojom slavimo svoje kupce, a sada dodatno želimo naglasiti blisku povezanost s kupcima i razumijevanje njihovih potreba, što kao uspješan trgovački lanac izdvajamo na tržištu već dugi niz godina.

#TvojeMisto

Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto…

Kampanja prikazuje sretne obiteljske i prijateljske trenutke, stvarajući toplu i emotivnu priču koja govori o tome kako su naše prodavaonice i proizvodi sastavni dio svakodnevnice brojnih građana. Spotovi prikazuju obiteljska druženja, poput pečenja kolača i nedjeljnih obiteljskih ručkova, kao i sretne trenutke dječje igre i uživanje u ljetu - uz neizostavnu dozu tople i pozitivne emocije.

Svaki od TV spotova odražava vrijednosti zajedništva, obitelji i prijateljstva, uz ljubav prema domaćim proizvodima, što su ujedno i ključne vrijednosti branda. Naši se kupci prepoznaju u ovim pričama koje su doista autentične i povezane s njihovim svakodnevnim iskustvima. Oduvijek smo bili i ostali #TvojeMisto, jer razumijemo što kupci vole, i jer smo mjesto gdje se ljudi osjećaju dobro i rado vraćaju.


Više od 70% asortimana domaćeg porijekla

Jedna od naših najvećih snaga je svježina asortimana voća, povrća, mliječnih i pekarskih proizvoda, svježeg mesa i ribe. Suradnja s lokalnim OPG-ovima i potpora hrvatskoj proizvodnji jedan je od naših strateških ciljeva, što potvrđuje podatak da je više od 70% asortimana domaćeg porijekla.

Kontinuirano radimo na unaprjeđenju naše ponude, prilagođavajući je potrebama i željama kupaca. Posebno su dobro prihvaćeni proizvodi robnih marki Delicato, Bondi i T!, koji spajaju povoljne cijene s visokom kvalitetom. Većina proizvoda pod našim privatnim markama dolazi od renomiranih hrvatskih proizvođača, što jamči zdrav, svjež i domaći izbor.

S više od 228 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, u devet hrvatskih županija i gradu Zagrebu, jedan smo od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj s više od 611 milijuna eura prihoda u 2023. godini. Ovaj uspjeh nije samo rezultat brojki, već i vjernosti kupaca, što dodatno potvrđuje certifikat "Odabrale mame" za 2023. godinu. Prema ocjeni majki, proglašeni smo za najbolje mjesto za obavljanje cjelovite kupnje u kategoriji internet trgovine hranom i pićem.

Pored toga, ponosimo se svojim dugogodišnjim društveno odgovornim poslovanjem. Sponzorstva sportskih klubova, kuturnih, društvenih i humanitarnih događanja, institucija i pojedinaca, kao i projekti poput "Tommy studentske srijede" i "Tommy popust za umirovljenike" samo su neki od načina koji nas vraćaju zajednici. Nedavno sponzorstvo Hajdukove kampanje za najmlađe navijače i članove kluba "Vridilo se rodit", čiji je cilj bila promocija pozitivnih sportskih vrijednosti kod djece, samo je jedan u nizu uspješnih primjera komunikacije sa zajednicom.


#TvojeMisto za sve što voliš


Na našim Internet stranicama koristimo internet kolačiće (Cookies) kako bismo Vam posjetu učinili što ugodnijom. Svojim pristankom odlučujete hoćete li osim „Tehničkih kolačića“ koji su nužni za pokretanje i funkcioniranje stranica, dopustiti pohranjivanje i ostalih kolačića te koje ćete grupe kolačića odabrati. U svakom trenutku klikom na opciju „Prilagodi postavke“ možete mijenjati, blokirati odabrane kolačiće, novi odabir potvrđujete klikom na opciju „Prihvati odabrano“.

Blokiranjem kolačića i dalje ćete moći pregledavati naše web stranice, no, moguće je da Vam neke njezine mogućnosti neće biti dostupne. Više informacija o kolačićima možete pronaći u „Politika kolačića“ ovdje