Zadovoljan kupac temeljni je cilj našeg poslovanja i baš zato interakcija s vama za nas je od iznimne važnosti. Sva vaša pitanja i zahtjevi pomažu nam da iz dana u dan budemo bolji i usklađeni s vašim željma i potrebama
1. Koje je radno vrijeme prodavaonica?
2. Koliki je iznos dostave?
3. Koji su načini plaćanja?
4. Što mogu učiniti ako u mojoj narudžbi nedostaje određeni proizvod ili mi je isporučen s istekom roka trajanja ili oštećenjem?
5. Nudite li mogućnost povrata novca ako nisam zadovoljan/na kupljenim proizvodom?
6. Kako mogu izvršiti online kupnju i na kojim lokacijama se vrši dostava? Kako i gdje mogu ostvariti uslugu Naruči & pokupi?
7. Kako mogu dobiti Tommy karticu vjernosti i koji je princip sakupljanja bodova?
8. Je li moguće povrat ambalaže izvršiti u bilo kojoj Tommy prodavaonici?
9. Koji je rok potrošnje iznosa na Tommy potrošačkoj kartici koji sam osvojio/la u nagradnoj igri?
Načini podnošenja pisanih prigovora:
Za prijedloge, pohvale i upite uvijek nam se možeš obratiti putem:
Online dućan
E-mail: web-trgovina@tommy.hr
Program nagrađivanja vjernosti
E-mail: kartica@tommy.hr
Ostalo
E-mail: upiti@tommy.hr