Korisnička podrška

Trebaš pomoć?

Na pravom si mjestu, pitaj.

Zadovoljan kupac temeljni je cilj našeg poslovanja i baš zato interakcija s vama za nas je od iznimne važnosti. Sva vaša pitanja i zahtjevi pomažu nam da iz dana u dan budemo bolji i usklađeni s vašim željma i potrebama


1. Koje je radno vrijeme prodavaonica?

2. Koliki je iznos dostave?

3. Koji su načini plaćanja?

4. Što mogu učiniti ako u mojoj narudžbi nedostaje određeni proizvod ili mi je isporučen s istekom roka trajanja ili oštećenjem?

5. Nudite li mogućnost povrata novca ako nisam zadovoljan/na kupljenim proizvodom?

6. Kako mogu izvršiti online kupnju i na kojim lokacijama se vrši dostava? Kako i gdje mogu ostvariti uslugu Naruči & pokupi?

7. Kako mogu dobiti Tommy karticu vjernosti i koji je princip sakupljanja bodova?

8. Je li moguće povrat ambalaže izvršiti u bilo kojoj Tommy prodavaonici?

9. Koji je rok potrošnje iznosa na Tommy potrošačkoj kartici koji sam osvojio/la u nagradnoj igri?


Kontaktiraj nas

Načini podnošenja pisanih prigovora:

 

Za prijedloge, pohvale i upite uvijek nam se možeš obratiti putem:

  • besplatnog telefona: 0800 02 03

Specijalizirani upiti

Online dućan

E-mail: web-trgovina@tommy.hr

Program nagrađivanja vjernosti

E-mail: kartica@tommy.hr

Ostalo

E-mail: upiti@tommy.hr