Nogometaši Hajduka u društvu navijača najavili akciju „Zajedno za mlade Hajduk nade“

Zajedno za mlade Hajduk nade (7)

U petak su nogometaši Hajduka Ante Roguljić i Dante Stipica u društvu navijača i posjetitelja hipermarketa Tommy pozvali sve da se uključe u akciju „Zajedno za mladeHajduk nade“. Prisjetivši se svojih početaka i treninga u juniorskim danima poznati su nogometaši oduševili posjetitelje podijelivši s njima iskustva s početka karijere. Podrška mladim naraštajima od ključne je važnosti za razvoj nogometnog sporta ne samo u Dalmaciji nego i šire. Upravo zato su se incijatori odlučili na akciju „Zajedno za mlade Hajduk nade“ u kojoj mogu sudjelovati svi građani i posjetitelji trgovačkog lanca Tommy jer se dio sredstava prikupljen kupnjom Henkelovih proizvoda donira za nabavku opreme najmlađim uzrastima nogometnih klubova u Dalmaciji.

„Tvrtka Henkel u suradnji s tvrtkom Tommy  pokrenula je projekt za „za mlade nade“ uz podršku HNK Hajduk Split. Cilj ovog projekta je osigurati potrebnu opremu za treniranje klubova 3. HNL-Jug koji su pogotovo u današnje vrijeme suočeni s teškim financijskim izazovima. Uz ovo, dodatni je motiv podignuti svijest kod mlađih naraštaja o važnosti bavljenja sportom“, izjavio je Aljoša Bašić, direktor marketinga i prodaje HNK Hajduk.

U skladu s vrijednostima društveno odgovornog poslovanja, Henkel kontinuirano podržava akcije pomoći lokalnoj zajednici, a posebno djeci. „Jako smo ponosni na ovu suradnju i drago nam je što imamo podršku naših partnera, nogometnog kluba Hajduk i Tommyja jer smo svjesni koliko je podrška mladih sportaša na lokalnoj razini bitna. Svaka akcija koja pomaže djeci u njihovim naporima da budu bolji, jači i uspješniji nas iznimno veseli jer je to podrška rastu i razvoju cijelog novog naraštaja od kojih će neki zasigurno jednog dana biti Hajdukove zvijezde. Danas nogometna nada sutra može postati zvijezda prve momčadi“, izjavio je povodom najave akcije Damir Dominiković, voditelj prodaje lokalnih kupaca Henkel Adria regija.

“Tvrtka Tommy kao društveno odgovorna tvrtka rado inicira, podržava i sudjeluje u svim akcijama s ciljem dobrobiti pojedinca i društva u cjelini. Svjesni važnosti sporta, Tommy je kao generalni sponzor NK Hajduk, i u suradnji s našim partnerom Henkelom inicirao i ovaj projekt, s ciljem pomaganja mlađih naraštaja. Sama ta odluka je zapravo dio strateškog plana tvrtke Tommy, koji u svojim odrednicama ima zacrtanu strategiju podupiranja razvoja dalmatinskog sporta i pojedinaca, mladih ljudi kojima se na takav način ukazuje na važnost sportskog života. Aktivni, mladi i perspektivni sportaši uz ovakvu podršku i vrijedne donacije dobivaju mogućnost profesionalnog rasta i kvalitetnog sportskog razvoja” – u ime tvrtke Tommy istaknula je Slavica Kos, voditeljica marketinga. Akcija je počela 10. ožujka i traje do 30. travnja u svim Tommy trgovinama nakon čega će organizatori razveseliti najmlađe naraštaje nogometnih klubova diljem Dalmacije.