Tommy u Zagrebu

Tommy u Zagrebu
Trgovački lanac Tommy otvorio je 26. rujna 2007.g. hipermarket u Zagrebu, koji će poslovati u okviru novootvorenog trgovačkog centra Mandi na Žitnjaku. Na prodajnoj površini od cca 5.000 m2 Tommy hipermarket nudi kupcima široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih roba, pri čemu se posebno ističu odjeli svježeg voća i povrća i svježega mesa, ribarnica, pekarnica te odjeli delikatese i gastronomije. Prepoznatljivost Tommyja i u zagrebačkom će se hipermarketu reflektirati kroz optimalno strukturiran asortiman, cjelovitu uslugu, .

Novi Tommy u Opuzenu!

Novi Tommy u Opuzenu!
Dana 16.11.2006. trgovački lanac «Tommy» otvorio je novi supermarket u Opuzenu, na adresi: Jasenska bb! Supermarket je površine 1200m2, s bogatom ponudom više od 20.000artikala, zapošljava 29radnika, a nalazi se u sklopu prodajnog centra Građa. Odjel pekarnice svakodnevno nudi preko 200 vrsta svježeg kruha, peciva i kolača. Bogata ponuda voća i povrća značajno su obilježje ovog kraja, dok izuzetno dobra suradnja sa domaćim proizvođačima omogućava svakodnevno raznovrsnu ponudu. Svježe meso, te svakodnevno svježa morska .

Novi Tommy u Novom Vinodolskom

Novi Tommy u Novom Vinodolskom
Dana 04.07.2006. trgovački lanac «Tommy» je otvorio novi supermarket u Novom Vinodolskom, na adresi Antona Mataije 9! Suvremeno opremljen supermarket površine preko 500m2, s ponudom asortimana po mjeri najizbirljivijih kupaca po najpovoljnijim cijenama, istovremeno predstavlja obogaćivanje komercijalne ponude ovog primorskog turističkog mjesta i «Tommy»-jev prvi iskorak u snažnijem širenju na nacionalnom tržištu, ulazak u regije i gradove u kojima do sada nije bio prisutan. «Tommy», do dana otvorenja supermarketa u Novom Vinodolskom prepoznat kao .

Otvoren novi Tommy hipermarket – Žnjan!

Otvoren novi Tommy hipermarket – Žnjan!
Dana 13.06.2006. Trgovački lanac Tommy otvorio je još jedan u nizu svojih hipermarketa. Ovaj objekt vrijedan je 4 milijuna eura. Otvaranjem ovog objekta, Tommy je zaposlio 40-tak novih djelatnika. Ovaj hipermarket proteže se na 2000 m2, u svojoj ponudi nudi uvijek svježe meso mesnice Kusić, svježi kruh i peciva pekarnice Svaguša, ribarnicu, te dnevno svježe voće i povrće. Tommy je za svoje kupce predvidio i natkriveni parking sa oko 70 parkirnih mjesta. Degustacije i .

Tomislav Mamić, vlasnik splitskog maloprodajnog lanca Tommy, slavodobitnik je…

Tomislav Mamić, vlasnik splitskog maloprodajnog lanca Tommy, slavodobitnik je…
Tomislav Mamić, vlasnik splitskog maloprodajnog lanca Tommy, slavodobitnik je prvog Nacionalnog sajma pršuta koji je u petak i subotu održan u organizaciji Poduzetničkog centra Sinj. Pobjednički pršut za Mamićev Tommy proizvodi tvrtka Mijukić prom iz Runovića pokraj Imotskog. Odlukom ocjenjivačkog suda, kojim je predsjedao Romano Božac, profesor zagrebačkog Agronomskog fakulteta, srebro je zaslužila Pršutana iz Posedarja, a bronca je otišla u Metković, tvrtki Kulina. Na sajmu je nastupilo 35 izlagača, ocjenjivačkom sudu za ocjenu .

Svečanost povodom dodjele priznanja za ostvarene poslovne rezultate u 2005. godini

U srijedu,22.03.2006. u Domu kulture "Zvonimir" u Solinu, Uprava Tommyja upriličila je svečanu dodjelu nagrada djelatnicima za ostvarene poslovne rezultate u 2005., kao i podjelu jubilarnih nagrada za 10 godina rada, uz prigodni domjenak. Glavni direktor Tomislav Mamić dodijelio je priznanja i prigodne nagrade u sljedećim kategirijama: najbolji prodavač/ica (9), najbolji voditelj/ica odjela (7), najbolji/a poslovođa (6) , najbolji skladišno-transportni radnik (2), kao i jubilarne nagrade za 10 godina neprekidnog rada u tvrtci (12). .

Hipermarket Tommy Split – Ravne njive

Hipermarket Tommy Split – Ravne njive
Otvaranjem ovog objekta, četrdesetog po redu, Tommy je zaključio jedno intenzivno investisticijsko razdoblje. Investicija je vrijedna preko 50 milijuna kuna. Objekt je napravljen po najsuvremenijim europskim kriterijima; posjeduje vrhunsku opremu. Objekt posjeduje 3000 m2 komercijalnog prostora, a sam supermarket Tommy cca. 1500 m2. Supermarket Tommy zapošljava 80 novih djelatnika i nudi svojim kupcima bogati asortiman prehrambenih i neprehrambenih artikala, s posebnim naglaskom na svježi asortiman. Tu je veliki parking za kupce, te dodatni sadržaji .